ZÁKLADNÍ FUNKCE LAMAEL CRM
ÚKOLY
Tohle je základní pilíř systému, který umožňuje delegovat úkoly a sledovat jejich řešení. Pomocí úkolů zadáte práci sobě i ostatním členům týmu. Úkoly můžete filtrovat například podle řešitele nebo projektu.
PROJEKTY
Projekty sdružují úkoly do větších celků. Projektem může být cokoliv od zakázky po přípravu firemního večírku. Anebo si můžete plánovat vlastní dovolenou a odškrtávat si, které památky už jste viděli. Pod projektem si nemusíte představovat jen obchodní zakázky nebo případy.
AKTIVITY
Aktivity slouží k zaznamenání pracovních událostí. jako je třeba telefonát zákazníkovi nebo záznam z jednání. Je to zároveň výkaz práce, na základě kterého můžete fakturovat. Díky Aktivitám budete mít přehled o tom, kdo na zakázce pracuje a jaký kus práce udělal.
KONTAKTY
Potřebujete mít všechny vaše pracovní kontakty pohromadě? Tady uvidíte seznam vašich zákazníků, dodavatelů, partnerů a dalších pracovních kontaktů. U každého z nich si můžete naplánovat další akci, takže už nezapomenete zavolat zpět a domluvit si dalších schůzku.
OBCHODNÍ PŘÍLEŽITOSTI
Žádná obchodní příležitost už vám neunikne. Zapište si každý možný obchod a postupně ho posouvejte k uzavření objednávky. Vždy uvidíte, jaké příložitosti máte v jaké fázi obchodního procesu. Přehledně a jednoduše. Pro změnu stavu stačí případ přetáhnout myší do dalšího sloupce.
PRODEJ
Na základě projektů, úkolů a aktivit můžete rovnou fakturovat! Nepotřebujete žádný další systém či sofistikované řešení. V Lamaelu vystavíte fakturu na pár kliknutí. V sekci prodej rovněž evidujete veškeré vystavené nabídky, zálohové faktury a sledujete provedené platby.
NÁKUP
Lamael zvládne kompletní nákupní agendu vašeho podnikání. Můžete vystavovat objednávky svým dodavatelům, přijímat faktury, vystavovat platební příkazy a evidovat platby. Navíc se zbavíte papírů, protože přijaté faktury naskenujete a připojíte přímo k fakturám v Lamaelu.
POZNÁMKY
Překypujete nápady? Potřebujete neustále zaznamenávat myšlenky? Sekce poznámky umožňuje sdílet obecné informace, tipy a doporučení, které nespadají do žádného projektu, ale usnadní fungování firmy a sdílení informací. A to i těch, které s firmou zdánlivě nesouvisí. Třeba polední nabídku nejbližší restaurace.
SOUBORY
Tohle je nejsnadnější správa dokumentů, jakou jste kdy viděli. Hoďte si sem všechny soubory co potřebujete sdílet v teamu, uložit a dohledat. Označte soubory štítky, doplňte popisky a vše najdete během pár vteřin. Listujte náhledy, jako v galerii. Posílejte soubory mailem. Máte je vždy s sebou.
CHAT
V rámci projektů můžete chatovat s Vaším týmem, takže práce na dálku je hračkou. Všechny diskuse, podklady a informace o projektu jsou vždy po ruce. A pokud na projektu pracuje více lidí, můžou se snadno zastoupit, protože jsou pořád „v obraze“.
NÁSTĚNKA
Firemní komunikace nebyla nikdy jednodušší. Není nad to připnout něco na nástěnku. Ještě máte ve firmě tabuli na zdi? A co lidé mimo firmu? Technici, obchodníci... Jak často ji vídí? Pojďte na to jinak a noste si nástěnku vždy s sebou, kamkoli se jen vydáte. S Lamaelem je to hračka.
MOBILITA
S Lamaelem máte svou firmu vždy s sebou. Lamael je webová aplikace v cloudu, je plně responzivní a běží v prohlížeči na PC, Applu, tabletu i na mobilu. Pro chytré telefony s OS Android máme mobilní aplikaci. Jablíčkové telefony na iOS nepřijdou zkrátka a také brzy dostanou svou appku.
Zjednodušte si práci ještě dnes
Založte si účet v Lamaelu a přidejte se k teamům a firmám, které už pracují jinak. S lehkostí, s radostí a s přehledem.