Dobrá zpráva na začátek: ano, jde. Pokud jste malá firma a hledáte spolehlivý, a hlavně jednoduchý nástroj na projektové řízení, máme pro vás řešení.
Pojďme se podívat, jak v 21. století řídit projekty efektivněji, odkudkoli potřebujete, a navíc bez papírů. Lamael je spolehlivý virtuální nástroj pro projektové řízení, který šetří čas, a hlavně je tak jednoduchý, že jeho obsluhu zvládnete hned i bez školení.
Abyste si celý nástroj lépe představili, připravili jsme pro vás průvodce systémem krok za krokem, abyste viděli, co vás v prostředí nástroje Lamael čeká.
Projektový management bez šanonů a post-it papírků. Vítejte v systému Lamael!
Lamael funguje v cloudu, nezabírá tudíž místo nikde v počítači nebo na interních serverech. Takže je dostupný odkudkoli. Díky tomu je řízení projektů daleko pohodlnější na správu a neomezeně k dispozici všem členům týmu – ať už pracují v kanceláři nebo na home officu.
Když do systému Lamael poprvé vstoupíte, uvidíte přesně tuto plochu. Jednoduché, že? Intuitivní prostředí, český jazyk a přehledná lišta s nejčastěji používanými funkcemi pro plánování a řízení projektů.
V záložce „Projekty“ si snadno přidáte nové položky, vše bude přehledně na jednom místě, barevně rozlišené, bez komplikovaných a nesrozumitelných funkcí. A na tomto principu stojí celý náš systém. Jednoduchost, srozumitelnost a snadná obsluha.
Projekty v Lamaelu nejsou povinné. Tím se Lamael liší od všech konkurenčních systémů pro projektové řízení. Můžete jen zadávat úkoly, vykazovat práci a psát si poznámky ke stejnému tématu.
Efektivní projektové řízení – to je i hladká fakturace
Ano, i tohle Lamael nabízí. Integrovaný nástroj pro vystavování a správu faktur. V záložce „Fakturace“ ji snadno na pár kliknutí vystavíte. Systém vše automaticky uloží a zarchivuje. Už nebudete potřebovat žádný další externí nástroj.
Databáze kontaktů je základem projektového řízení. Nepodceňujte ji.
Znáte to, část svých pracovních kontaktů máte v počítači, další v mobilu a zbytek ve vizitkáři. Náš systém pro projektový management vám pomůže udělat pořádek v kontaktech jednou pro vždy.
Ke svým kontaktům můžete přidávat řadu praktických poznámek a při vyplňování jednotlivých polí vám bude k dispozici i praktický našeptávač. Díky napojení Lamaelu na externí databázi ARES se budou záznamy vyplňovat automaticky. Tím ušetříte spoustu času a eliminujete chyby v záznamech.
Veškeré „vizitky“ vašich kontaktů budou přehledně roztříděny a vybaveny aktivními linky, což je praktická a čas šetřící funkce. Chcete klientovi zavolat? Neopisujte číslo do telefonu, stačí kliknout na ikonu telefonu a hned jste ve spojení. Na stejném principu fungují ikony webu a e-mailu.
Skvělá funkce při řízení projektu – sdílená plocha se všemi dokumenty
Mít všechny dokumenty k projektu kdykoli je potřebujete – k nezaplacení. Tuhle funkci si oblíbíte, protože vám obalí nervy klidem. Už žádné zdlouhavé přeukládání souborů na flashku nebo přeposílání kolegům. Nyní budete mít soubory seřazené a oštítkované na jedné sdílené ploše s celým týmem. Řízení projektu tak bude mnohem snadnější a rychlejší.
Zaujaly vás funkce našeho řešení? Chtěli byste si systém pro projektový management Lamael otestovat a „osahat“ přímo pro své účely? Zaregistrujte se a úplně zdarma a nezávazně si Lamael vyzkoušejte.