Firma MOODEN patří mezi přední designová interiérová studia. Převádí do skutečnosti představy vysněného interiéru pomocí 3D vizualizací, zakázky pak v MOODENu i sami realizují, včetně vlastní výroby. Zabývají se návrhy a realizacemi všech typů interiérů – od velkých hotelů a kanceláří přes rodinné domy až po malé byty nebo i jednotlivé místnosti.
S čím se na nás firma MOODEN obrátila?
V MOODENu se v rámci každodenních pracovních činností používalo mnoho nejrůznějších nástrojů: od kancelářských sad Microsoftu i Googlu přes účetní a CRM systémy až po vícero projektových manažerů dedikovaných pro specifické činnosti. Výsledkem byl určitý chaos a nutnost manuálně přenášet data mezi systémy, čímž docházelo nejen ke zbytečným prodlevám, ale i chybám. Společnost tedy nutně potřebovala centralizovat procesy z mnoha softwarových nástrojů na jedno místo.
Lamael vítězí díky CRM i snadnou spoluprácí s externími pracovníky
K výběru optimálního projektového nástroje v MOODENu přikročili stejně pečlivě jako k navrhování jedinečných designových interiérů. Provedli tedy detailní průzkum trhu a srovnávali parametry dostupných projektových nástrojů. Výběr se nakonec zúžil na dva kandidáty. Proč padla nakonec volba právě na Lamael? Hned z několika důvodů:
- v Lamaelu není oddělené CRM od jednotlivých projektů, z vyhraného obchodu automaticky vygenerujete projekt
- poskytuje externím pracovníkům možnost práce zdarma,
- je jednodušší a přehlednější než konkurenční adept
- a především vycházel Lamael výrazně levněji.
Navíc si v MOODENu mohli všechny funkce, možnosti i uživatelské rozhraní Lamaelu dostatečně důkladně prověřit a vyzkoušet za běžného provozu firmy, a to díky bezplatné 14denní zkušební verzi.
Vše na jednom místě, bez chyb a s úsporou času i nákladů
V MOODENu používají Lamael zatím krátce, zhruba něco přes 3 měsíce, a zatím postupně implementují všechny dostupné funkcionality systému. V současnosti používají Kontakty, Obchody, Projekty a Úkoly a rozjíždí implementaci II. fáze, a to rozšíření o prodej. Dále plánují III. fázi implementace, a to rozšíření o nákup a integraci s účetním softwarem s následnou možností detailního ekonomického vyhodnocení dokončených projektů. Díky možnosti přizpůsobení Lamaelu na míru každému uživateli mají ale možnost integrace i s dalším softwarem.
I když tedy zatím nepoužívají Lamael naplno, už nyní si pochvalují úsporu nejen finanční, ale i časovou, a to v řádu desítek hodin měsíčně. Především ale mají vše podstatné na jednom místě a nemusí tedy nic ručně přepisovat. Díky tomu se i snížila chybovost v administrativních úkonech. V neposlední řadě jim přijde vhod dostupnost Lamaelu online, a to napříč všemi mobilními zařízeními bez nutnosti instalace dedikovaných aplikací, což v MOODENu oceňují zejména při terénní práci při zaměřování interiérů v úvodních fázích projektů.
„Lamael se pro nás stal každodenním parťákem. Projektové řízení pomocí kanban, CRM a úkoly jsou jen začátek tohoto, co Lamael ve skutečnosti nabízí. To vše za velmi příjemnou cenu a s nadstandardním servisem okolo. Držím palce, jen tak dál!“
Michal Navrátil, CEO společnosti MOODEN.