Jak správně používat CRM systém, Lamael.cz

Jestli řídíte firmu nebo tým lidí, potřebujete mít pohromadě pracovní informace. Kdo na čem a kdo s kým. 🙂 Máte několik možností, jak postupovat. Jedna z nich je, že poctivě naťukáváte informace do excelovské tabulky, další, že využíváte několik aplikací naráz. Nebo využíváte CRM systém. Když jsme dávali dohromady Lamael, nechtěli jsme vás přetáhnout od Googlu. Naopak, chtěli jsme, abyste měli funkční nástroj, který významné hráče doplňuje a nesoupeří s nimi.

A když už tedy CRM máte, tak tady jsou triky, které by vám s jeho obsluhou měly pomoct.

Jděte nejjednodušší cestou. Při hledání správného CRM byste měli narazit na co nejmenší odpor. To znamená, že čím jednodušší daný systém bude, tím lépe. Samozřejmě musí plnit funkce, které požadujete. Ale vybírejte tak, abyste se v systému neztráceli.

Neměňte workflow. Máte určitě obchoďáky, kteří mají nějaký zaběhlý systém. Nebo ani nemusíte mít vlastní prodejce, třeba jste v tom sami jen s podporou externího týmu. Kvůli CRM byste neměli nic překopávat. Jen přenést vaši stávající agendu do jednoho systému.

Vytvořte přátelské prostředí. Podobně jako v reálném světě čas od času vytřete v kanceláři prach, tak byste měli dělat i úklid virtuální. V případě CRM systému to znamená vytvořit takové prostředí, aby si jednotlivé týmy mezi sebou mohly snadno vyměňovat informace. Každý ve vaší firmě musí vědět, která bije. 🙂

CRM není všelék. Firma je pořád o lidech. A pokud máte skvělý tým plný skvělých lidí, tak kvalitní CRM systém tuhle “skvělost” ještě podtrhne. Jen nezapomeňte, že naopak to ale funguje taky.

Související témata

Související články

Novinka: Přístup k záznamům o aktivitách v Lamaelu

Novinka: Přístup k záznamům o aktivitách v Lamaelu

Vzdálená spolupráce: 4 způsoby, jak efektivně řídit tým na dálku

Vzdálená spolupráce: 4 způsoby, jak efektivně řídit tým na dálku

Souboj dvou metodik: Je lepší waterfall, nebo agile?

Souboj dvou metodik: Je lepší waterfall, nebo agile?

Virtuální týmy v nové éře: 5 inovativních strategií pro efektivní práci na dálku

Virtuální týmy v nové éře: 5 inovativních strategií pro efektivní práci na dálku

Martin Pavlík


Zakladatel a majitel ve firmě QUITEC s.r.o., tvůrce projektu Lamael. Miluje nové technologie a jeho zálibou je zjednodušování podnikání, práce a života pro dosažení vyšších zisků, více radosti a osobního štěstí.

Martin Pavlík

Přidejte komentář


{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}