Pharmafit je rodinná firma, která pochází ze srdce Moravy a zabývá se výrobou kosmetiky, doplňků stravy a kávy pod značkou Renovality. Snaží se dělat své produkty trochu jinak, s úctou k přírodě a bez přidaných syntetických látek, konzervantů nebo barviv. Své portfolio Pharmafit neustále rozšiřuje o nové segmenty produktů.
S čím potřebovala firma Pharmafit pomoct a proč vsadila na Lamael?
Společnost Pharmafit hledala nástroj, který by jí pomohl sjednotit komunikaci a koordinaci celého týmu. Potřebovala totiž zlepšit řízení celého podniku a veškeré projekty a úkoly transparentně sdílet se svými pracovníky.
Lamael už znali z minulosti, protože ho kdysi vyzkoušeli. Upustili od něj kvůli firemní reorganizaci a následně využívali i jiné CRM. Nyní se rozhodli k Lamaelu naplno vrátit, a to hlavně proto, že je jednoduchý, přehledný a nenáročný i pro méně zdatné uživatele moderních technologií.
Pravá ruka, bez které už ani ránu
I když společnost Pharmafit na poprvé u Lamaelu nezůstala, cestu si k němu nakonec našla. Na trhu totiž nenašla jiný nástroj, který by jí pomohl současně:
- optimalizovat přehled úkolů a firemních kampaní,
- zlepšit interní komunikaci,
- udržovat transparentnost projektů, úkolů i informací v týmu,
- evidovat a zpětně kontrolovat vypracování úkolů a projektů.
A zároveň splnit požadavek, aby se v něm vyznal i člověk, který internet ani další technologie téměř nevyužívá. Lamael je navíc jako jeden z mála nástrojů plně v českém jazyce a k dispozici našim klientům je i česká podpora, která s čímkoliv pomůže a poradí. Zaučování ale většinou není potřeba, protože je Lamael natolik intuitivní, že se s ním člověk sám naučí během chvíle.
Firma Pharmafit ho používá lehce přes rok a je s ním velmi spokojená. Bohužel si neeviduje, kolik času jim organizace firmy, projektů i týmu zabírá, nicméně se Lamael stal jejich pravou rukou, která usnadňuje každodenní administrativní činnosti a celkovou koordinaci.
„Lamael je pro nás již neodmyslitelný pomocník při zpětné kontrole a evidování vypracování úkolů a projektů. Díky němu máme přehled v projektech, úkolech a zlepšila se i interní komunikace.“
– Tomáš Brychta, manažer