Zapisování hodin a evidence práce možná nezní příliš lákavě, ale s Lamaelem je to hračka. Postačí pracovat s úkoly a aktivitami v kalendáři a výkazy se ze záznamů připraví automaticky.

Přepněte do okna „Výkazy“, zobrazí se základní přehled všech dostupných výkazů roztříděný do sloupců podle vykonavatele.

záložka Výkazy

V tomto náhledu můžete výkazy rychle filtrovat podle časových úseků – den, týden, týden po dnech, měsíc. Klikněte na rozbalovací roletku v šedém řádku pod hlavním menu a vyberte vlastní nebo týmové výkazy.

filtrace podle časových úseků

Po kliknutí na možnost „Můj měsíc“ se zobrazí přehled odpracovaného času rozděleného mezi projekty a úkoly. Každý sloupec znamená jeden projekt.

přehled odpracovaných časů

Pokud chcete vykázat úkoly za poslední měsíc napříč všemi projekty, můžete to udělat již z tohoto náhledu. Klikněte na ozubené kolečko vpravo v šedém řádku pod hlavním menu a zvolte možnost „Tisk do PDF“ (případně do jiného požadovaného formátu).

vykázání úkolů

Ve výkazu se zobrazí všechny úkoly ze všech projektů s odpracovaným časem.

zobrazení úkolů ve výkazech

Pokud chcete vykázat čas u úkolů, které patří k jednomu projektu, klikněte na ikonu se symbolem řádků v šedém řádku pod hlavním menu. Přepnete tak do zobrazení v řádcích, ve kterém je k dispozici kompletní filtrování.

vykazování času u úkolů

S filtrováním vám vždy pomůže našeptávač, který se otevře po kliknutí do některé kolonky v šedé spodní liště.

filtrace pomocí našeptávače

Zadejte do filtru požadované parametry – název projektu, časové období a stav. Potom klikněte na ozubené kolečko v šedém řádku pod hlavním menu. Když teď stáhnete report například kliknutím na možnost „Tisk do PDF“, získáte výkaz práce ke konkrétnímu projektu s rozpadem času mezi jednotlivé úkoly. Tento report můžete poslat nadřízenému nebo zákazníkovi.

tisk výkazu do PDF

Tip nakonec – z výkazů můžete v pár krocích rovnou vystavit fakturu. Pokud chcete fakturovat, zkontrolujte, že všechny zobrazené záznamy jsou ve stavu „Fakturuj“.

vystavení faktury

Související témata

Související články

6 tipů pro vybudování úspěšného start-upu

6 tipů pro vybudování úspěšného start-upu

Sdílení a správa dokumentace v projektovém řízení: 4 tipy, jak si ulehčit práci

Sdílení a správa dokumentace v projektovém řízení: 4 tipy, jak si ulehčit práci

Novinka: Přístup k záznamům o aktivitách v Lamaelu

Novinka: Přístup k záznamům o aktivitách v Lamaelu

Aneta


Aneta miluje moderní technologie a ráda je používá pro automatizaci práce a týmovou spolupráci. Vyznává ideu svobodné firmy a osobní nezávislosti. Ráda je v pohybu a vždy hledá cesty, jak může práci svou i svých kolegů zjednodušit.

Aneta

Přidejte komentář


{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}