Neuměla jsem si práci správně naplánovat
Neuměla jsem si práci správně naplánovat
„Když jsem získala místo marketingové konzultantky, byla jsem šťastná. Jenže po pár týdnech práce jsem domů chodila čím dál tím později a stres mi nedovoloval usnout. Co když zase něco nestihneme, děsila jsem se,“ svěřila se nám klientka, která bojovala s organizací práce a rozvržením jednotlivých úkolů.
Práce marketingového konzultanta je velmi rozmanitá a odráží se od problému, s jakým se na konzultanta obrátí klient. Jako příklad si uveďme marketingovou kampaň na podporu prodeje (reklamy v tisku, online atd.). Je tak zřejmé, že konzultant pracuje s lidmi mnoha profesí (grafik, programátor, copywriter, fotograf atd.). A proto je stěžejní si rozvrhnout postup práce, stanovit termíny a především delegovat jednotlivé úkoly na své kolegy či podřízené. Při více klientech a kampaních vyžaduje tato profese dokonalé plánování. A přesně to byl u klientky hlavní problém.
Bližší analýza postupů ukázala, že klienta ztrácí drahocenný čas hned z několika důvodů:
- Nepřehledně vedená agenda klientů, včetně důležitých termínů a poznámek k jednotlivým úkolům - neustále tak bylo zapotřebí něco hledat, nebo dodělávat narychlo po termínu
- Nepřehledně vedená agenda klientů, včetně důležitých termínů a poznámek k jednotlivým úkolům - neustále tak bylo zapotřebí něco hledat, nebo dodělávat narychlo po termínu
- Nedostatečné delegování úkolů - klientka neměla přehled, jak na zadaných úkolech lidé pracují, nemohla je proto více řídit
Řešení:
Klientce bylo navrženo řešení v podobě přechodu na CRM systém Lamael. Po seznámení s tímto softwarem a nahráním dat od klientky byl systém ihned využíván a přechod proběhl zcela bezproblémově.
Závěr:
Klientka nyní nemusí trávit celé dny i večery jen v práci a přesto má o všem dokonalý přehled. Konečně si svou vysněnou pozici může užívat. Systém Lamael klientce poskytl tyto výhody:
- Přehledné rozvržení jednotlivých úkolů, k nimž lze řadit pracovníky, kteří je mají na starost (grafici, programátoři, atd.) a sledovat postup práce
- Možnost být s kolegy stále ve spojení pomocí chatu – komunikace je svižnější, přehlednější a nikdo se nemůže vymlouvat, že zprávu nedostal
- Jasně viditelné důležité termíny a schůzky – systém upozorní na to, když se blíží uzávěrka či meeting
- Možnost psát si ke klientům poznámky
- Plnění úkolů lze sledovat odkudkoliv, kde se lze připojit k internetu – i když klientka nebude v kanceláři, uvidí, jak práce postupuje
„Nikdy by mě nenapadlo, co takový systém dokáže. Práci bez Lamaelu už si nedokážu příliš představit,“ uvedla klientka po několika měsících používání CRM systému Lamael.
Také vás po nocích straší prošvihnuté termíny a práce, která již dávno měla být odevzdaná? Udělejte si ve všem pořádek pomocí CRM systému Lamael. Ukážeme vám, jak na to.
Také byste měli vše rádi pod kontrolou? Ozvěte se a vyzkoušejte systém Lamael i ve své firmě.