Kalendář
Důležitou součástí organizace jakékoliv práce je kalendář. Ten náš vám pomůže sledovat nejen vaše vlastní úkoly a aktivity, ale i úkoly a aktivity ostatních kolegů. Snadno můžete plánovat práci zaměstnancům a sledovat, zda někdo ještě má volnou kapacitu. Díky integraci s Google a Microsoft kalendářem vám také neuteče žádná schůzka.
Denní a měsíční zobrazení
Lamael nabízí dvě možnosti zobrazení v rámci kalendáře – měsíční a týdenní. V základním nastavení se vám bude zobrazovat týdenní, kde vidíte podrobně zobrazené úkoly a aktivity na dané dny v týdnu. Měsíční zobrazení je naopak velkou výhodou v případě, že chcete mít přehled nad dlouhodobými aktivitami, které se nevejdou do jednoho dne nebo týdne.
Můj a teamový kalendář
Filtrujte mezi svými událostmi nebo událostmi vašich kolegů. Pomocí tlačítek v horní části kalendáře se kdykoliv můžete přepnout do kalendáře kolegy nebo celého teamu a podívat se, na čem zrovna pracují. Zjistíte tak, zda jim třeba nemůžete zadat dodatečnou práci, nebo naopak nepotřebují pomoct. Kolegů klidně můžete zvolit více. Pokud máte vytvořené týmy, můžete namísto jednotlivých lidí vybírat celé týmy. Zrychlí to vaši práci.
Vyhledávání v kalendáři
Hledáte-li konkrétní úkol, ale nepamatujete si komu jste ho zadali, můžete využít fulltextové hledání. Nemusíte si ani pamatovat celé jméno úkolu, stačí cokoliv, co jste vepsali do dialogového okna úkolu. Lamael to již najde za vás. Při fulltextovém hledání zadávejte celá slova nebo počátky slov v libovolném pořadí. Nezáleží na diakritice a velikosti písmen.
To-do list
Máte úkoly bez termínu, u kterých ještě nevíte, kdy je budete vykonávat? Nebo chcete mít jednoduchý „úkolníček“, kde si úkoly následně odškrtnete? Stačí si úkoly vytvořit a nezadat u nich žádný termín plnění ani datum od do. Zobrazí se vám následně v sloupci vlevo vedle kalendáře. Můžete je také vzít a přetáhnout do kalendáře ve chvíli, kdy víte, že na nich budete pracovat. Nebo naopak úkol můžete přemístit zpět do to-do listu na levé straně. To-do list je možné schovat nebo zase zobrazit šipkou.
Snadné přidělení práce
Úkoly můžete libovolně duplikovat a přidělit více lidem. Pokud tedy máte úkol, který se opakuje, nebo na něm pracuje více lidí, na úkol stačí kliknout pravým tlačítkem a z nabídky vybrat možnost duplikace. Duplikovaný úkol bude obsahovat stejné informace jako originál. Ještě rychlejším postupem duplikování úkolu je pak podržet klávesu SHIFT a úkol začít přetahovat napříč dny a časy.
Úkol jako připomínka
Úkol si také můžete dát do záhlaví dne a využít ho jako připomínku, že na něčem potřebujete pracovat nebo například na něco čekáte. Když pak nastane chvíle, kdy úkol splníte, lze jej pak přesunout do hodinového přehledu, abyste zaznamenali, od kdy do kdy jste na něm pracovali. Tím zároveň vytvoříte výkaz práce.
Celkový čas práce
V horní části každého dne také vidíte, kolik hodin práce máte naplánovaných na daný den. Případně odpracovaných, pokud už je to minulost. Je to praktické obzvlášť v prostředí, kde je potřeba sledovat, zda každý den odpracujete určený počet hodin.
Synchronizace s Google a Microsoft kalendáři
Používáte-li externí kalendáře, můžete si je spárovat s Lamaelem. To znamená, že se vám vše bude propisovat nejen z Lamaelu do externího kalendáře, ale i opačně. Propojení najdete v nastavení uživatele. Chápeme, že na externí kalendáře jste zvyklí. Doporučujeme ale časem přejít plně do Lamaelu, abyste měli vše na jednom místě a nemuseli procházet více aplikací.
Zjednodušte si práci ještě dnes
Založte si účet v Lamaelu a přidejte se k teamům a firmám, které už pracují jinak. S lehkostí, s radostí a s přehledem.
Užijte si volnou jízdu!
Volejte +420 603 224 837
Enter your text here...