Nesnáším zbytečné papírování a ideální kancelář je pro mě taková, která není závislá na místě ani prostoru. Nenašel jsem ale žádný systém, jež by mé požadavky splňoval. Musel jsem si ho proto sám vytvořit.
Na začátku to pro mě byla hlavně zajímavá výzva. V naší firmě jsme navrhovali již mnoho programů, jako jsou například pokladní systémy, ale i technologie pro automatizaci čerpacích stanic, které mají za úkol lidem usnadňovat každodenní práci. A tak jsem si řekl, proč nezkusit i systém, který by usnadňoval vedení malých firem?
Při vývoji systému Lamael jsem se zaměřil především na to, abych pomohl nastolit v naší firmě nějaký řád a přemoci tak všudypřítomný chaos. To obnášelo evidenci práce jednotlivých zaměstnanců, sledování konkrétních úkolů včetně jejich plnění, přehled kontaktů a další náležitosti.
Po dalších 4500 hodinách usilovné práce vznikl Lamael. Uživatelsky jednoduchý nástroj pro řízení kanceláře vycházející přímo z každodenní praxe. Při jeho vytváření jsem vycházel nejen z problémů menších firem, ale také zkušeností s vývojem ostatních softwarů.
Lamael je CRM cloudový systém, který můžete používat na veškerém zařízení, postačí vám jen prohlížeč a připojení k internetu. Lehce si tak třeba i na cestách zkontrolujete důležité termíny či zadáte úkoly svým zaměstnancům. A můžete vidět práci svých zaměstnanců i tehdy, když zrovna nejste v kanceláři. Nad vším tak máte neustálý dohled.
Možná si říkáte, že takový systém je jen pro ty, kteří dobře rozumějí počítačům a podobným softwarům. Není tomu tak. Lamael je velmi intuitivní, snadno se ovládá, dobře se v něm hledá, lehce se do něho vkládají dokumenty či poznámky. Naučíte se s ním na pár kliknutí.
A finální verze Lamaelu toho umí ještě mnohem více:
• díky němu dokážete vyhodnotit, zda je vhodné brát další práci, nebo už má vaše firma plnou kapacitu
• neuteče vám ani minuta, kterou je třeba vyfakturovat
• všechny kontakty systém sdružuje na jednom místě
• není nutné hledat vše v papírových dokumentech
• můžete si zapisovat poznámky, které vás zrovna napadnou
• není potřeba zaměstnávat účetní, Lamael umí generovat faktury a uchovávat je
• členové týmu jsou stále k dispozici prostřednictvím chatu
• vaše data jsou v bezpečí a pravidelně zálohována
Lamael byl původně vytvořen pro mou vlastní firmu. Když jsem ho však ukázal svým známých či klientům, zaujal je natolik, že ho brzy zavedli i ve svých firmách. Například jedna má známá, která dlouho bojovala s organizací své advokátní kanceláře. Díky Lamaelu vyřešila většinu problémů, ubylo jí papírování a má více času na samotné řešení případů.
Žádný software ale není nikdy natolik hotový, aby se na něm nedalo dál pracovat. A tak i Lamael stále vylepšuji, přidávám nové funkce a tak jako každému svému systémovému dítku mu dávám šanci dál růst.
Pokud i vy řešíte některý z těchto problémů, vyzkoušejte systém Lamael.
A kdo jsem? Mé jméno je Martin Pavlík, jsem zakladatel a majitel firmy QUITEC s.r.o., která se zabývá vývojem nových technologií. Ty by podle mého názoru měly především zjednodušovat život, ale i práci. A přesně takový je i Lamael.
[thrive_link color=’orange’ link=’https://app.lamael.com/register’ target=’_blank’ size=’medium’ align=”]Založit účet ZDARMA[/thrive_link]
Dobrý den,
potřebuji u zakázky (“projektu” výsledovku příjmy a náklady, moji kolegové jsou placeni dle zisku ze zakázky).
Nemůžu na to přijít …
Jsme malá firma na revize elektro a elektromontáže
Pracujeme systémem zakázek jako v např. v autoservise …
Hezký den přeji Jiří Haken