Podnikejte chytře
Mějte svůj byznys pod kontrolou, ať už jste kdekoliv. Úkoly, termíny a informace na jedom místě. Nyní a zde získáte doživotní slevu 50% na roční předplatné.
You missed out!
Získejte unikátní aplikaci na projektové řízení a týmovou spolupráci
Řízení z jednoho místa
Databáze leadů, řízení projektů, zpracování úkolů, vystavení faktury i hlídání splatnosti na jednom místě. S námi nepotřebujete ani Excel, ani tucet různých aplikací.
Vše najdete, kde to má být
Každý dokument, každá informace, každá konverzace probíhá na tom správném místě. Nemusíte nic dohledávat a na nic nezapomenete.
Hlídá práci v týmu
Lamael kontroluje návaznost úkolů a uvolňuje kapacity podle jejich plnění. Ohlídá vám zastupitelnost a v kalendáři na první pohled uvidíte, kdo je vytížený a kdo se může do něčeho pustit.
Zvyšuje vyfakturované částky
Lamael měří váš čas, a proto se vám nestane, že zapomenete něco vyfakturovat. Fakturace našich klientů se zvýšila až o 53 %.
Nyní s doživotní slevou 50%
Nabídka platí do 30.11.2021 pro objednávku ročního předplatného pro 3 uživatele. Ve svém účtu můžete kdykoliv změnit počet uživatelů i tarif. Garantujeme vám vrácení peněz do 14 dnů od zakoupení předplatného na základě této nabídky. K ničemu se nezavazujete.
LITE
Pracovní agenda hezky pohromadě
jen 145 Kč
za měsíc a uživatele při roční platbě
Premium
Projekty a obchody pod kontrolou
jen 245 Kč
za měsíc a uživatele při roční platbě
vše v LITE a navíc:
BusineSS
Vše co potřebujete k řízení firmy
jen 395 Kč
za měsíc a uživatele při roční platbě
vše v PREMIUM a navíc:
Časté dotazy
Čím se Lamael odlišuje?
Především svým intuitivním rozhraním a propracovanými detaily. Například při přepínání mezi funkcemi se zachovává paměť použitých filtrů. Přejdete třeba ze sekce Prodej do sekce Kontakty a po návratu do Prodeje najdete dříve rozpracovaná data. To vše v jednom okně.
Jak všechno nastavím?
Celý nástroj je v češtině. V každé části najdete videonávod a můžete také využít některého z našich proškolených poradců. K dispozici je vám i stálá technická podpora. Můžete začít čímkoliv a nikdy neuděláte chybu, protože všechny části lze propojit dodatečně.
Je možné pozvat externí spolupracovníky?
Ano, do svého účtu můžete pozvat externisty a účetní. Pozvete je v Nastavení skupiny stejně jako běžné členy týmu, jen jim nastavíte jiné role. Externista vidí jen své úkoly, kalendář a výkazy. Účetní vidí jen obchodní agendu Nákup a Prodej, tedy objednávky, faktury apod.
Co všechno Lamael integruje?
Veškerou firemní agendu, to znamená: kalendář, email, poznámky, CRM, ERP, výkazy práce, úkoly, notifikace, aktivity, nástěnku, firemní chat, evidence, soubory, nástroje pro projektové řízení, fakturaci. Celou kancelář máte vždy u sebe ve formě webové nebo mobilní aplikace.
Mohu pracovat se soukromou i pracovní agendou?
Ano, Lamael umožňuje evidovat soukromé a pracovní záležitosti v jednom účtu. Můžete tedy do kalendáře zadat všechny svoje aktivity a ty osobní označit jako soukromé. Pak je uvidíte jen vy. Jako soukromé si můžete označit i kontakty, úkoly, e-maily, poznámky a soubory.
Kde a jak objednám předplatné?
Svůj tarif si objednáte přímo v aplikaci v menu Předplatné. Vyberte si balíček a zvolte periodu placení - libovolný počet měsíců. Zaplaťte kartou v platební bráně a obratem vám přijde faktura - daňový doklad. Další platby se budou strhávat automaticky. Počet uživatelů můžete kdykoliv změnit.
Vyzkoušejte Lamael
Jsme tu pro vás
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Zavolejte nám
+420 739 592 160
+420 603 224 837
Napište nám
info@lamael.cz
Navštivte nás
QUITEC s.r.o.
Na Vyhlídce 1291
252 10 Mníšek pod Brdy