Databáze kontaktů a šuplík plný vizitek není totéž. V prvním případě totiž přesně víte, kde evidujete klíčové kontakty na své klienty, dodavatele, partnery i potenciální zákazníky. V tom druhém sice víte, že kontakt máte, ale netušíte kde, protože vaše chaotická hromada vizitek postrádá systém. Takový kontakt tedy nikdy nevyužijete v rozhodující fázi obchodování. Každý úspěšný podnikatel přitom ví, že tím nejcennějším majetkem firmy jsou data. V dnešním článku vám proto představíte 4 tipy, jak mít v kontaktech pořádek, abyste ze svého bohatství mohli skutečně těžit.

1. Jde to i bez papírů

Na své kontakty si nemusíte vést speciální adresář ani nosit po kapsách neskladný vizitkovník. Můžete pro ně vyčlenit speciální místo v online světě. Konkrétně tedy v záložce Kontakty projektového nástroje Lamael. Do něj nemusíte nic složitě přepisovat, vizitky stačí naskenovat.

V Lamaelu evidujete všechny své elektronické vizitky přehledně na jednom místě. Klíčové informace o kontaktech vidíte na první pohled bez nutnosti proklikat se do hlubin projektového nástroje. K vizitce si navíc můžete přidat i další kontakt spojený s danou firmou.

Tip: Koukněte na návod, jak kontakty v Lamaelu zadávat.

2. Dodavatel, klient nebo potenciální zákazník?

V záložce Kontakty najdete všechny klíčové funkce pro práci s kontakty. Pomocí vlastního stavu si nadefinujete, jaký typ vztahu mezi sebou máte. Zároveň můžete doplnit i zájem a specifikovat tak oblast, ve které vidíte potenciál vzájemné spolupráce. Díky tomuto rozšíření budete vždy přesně vědět, s kým máte tu čest a v jaké fázi jste v rámci obchodování skončili.

3. Propojte všechny firemní kontakty

Kontakty by měly být snadno dostupné nejen pro vás, ale i pro všechny další obchodníky z vaší firmy. Svou firemní databázi sjednoťte do jediné, ke které budou mít přístup všechny povolané osoby. K elektronické vizitce si pak jednoduše přiřadíte obchodníka, který s kontaktní osobou jedná.

Díky tomu budete svou databázi kontaktů efektivně budovat bez toho, aniž by vám vznikaly duplicity. Jakékoliv změny provedené u kontaktu uvidí automaticky celý tým, takže nebudete muset informovat každého zvlášť.

4. Barva sem, barva tam

V Lamaelu máte k dispozici hned několik barevných štítků, které můžete přiřadit ke kontaktům dle vlastní priority, typu kontaktu nebo fáze jednání. Takové štítkování vám poslouží i při následném filtrování kontaktů, kdy potřebujete provést hromadné úpravy nebo automatizovat sdělení.

Proč využít ke správě kontaktů právě Lamael?

  • Při vytváření kontaktu vám usnadňuje práci našeptávač, který bere data z ARESu, a tudíž doplní veřejně dostupné informace o kontaktu za vás.
  • Všechny kontakty máte přehledně uspořádané na jediném místě.
  • Sami si určíte, kdo z týmu bude mít k elektronickým vizitkám přístup.
  • Ke kontaktu si můžete doplnit termín, díky kterému nikdy nezapomenete na nic z toho, co jste slíbili.
  • K třídění můžete využít barvy, stav a zájmy.
  • Z karty kontaktu můžete vytočit telefonní číslo nebo poslat e-mail.
  • U kontaktu vidíte veškerou agendu – projekty, úkoly, aktivity a další.
  • Ke každé vizitce můžete přidat vlastní přílohy a shromažďovat tak veškerá data o kontaktu na jednom místě.

Související témata

Související články

Vzdálená spolupráce: 4 způsoby, jak efektivně řídit tým na dálku

Vzdálená spolupráce: 4 způsoby, jak efektivně řídit tým na dálku

Souboj dvou metodik: Je lepší waterfall, nebo agile?

Souboj dvou metodik: Je lepší waterfall, nebo agile?

Virtuální týmy v nové éře: 5 inovativních strategií pro efektivní práci na dálku

Virtuální týmy v nové éře: 5 inovativních strategií pro efektivní práci na dálku

Tohle potřebujete vědět: Jak předejít syndromu vyhoření?

Tohle potřebujete vědět: Jak předejít syndromu vyhoření?

Aneta


Aneta miluje moderní technologie a ráda je používá pro automatizaci práce a týmovou spolupráci. Vyznává ideu svobodné firmy a osobní nezávislosti. Ráda je v pohybu a vždy hledá cesty, jak může práci svou i svých kolegů zjednodušit.

Aneta

Přidejte komentář


{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}