Michal Nedbal je investiční poradce pro zlato, stříbro a kryptoměny. Poskytuje svým klientům konzultace ohledně jejich komplexního investičního portfolia. Sám o sobě říká, že je investor, trochu ekonom, a především milovník systematičnosti a minimalismu.
Hledal nástroj pro kompletní řízení všech projektů
Michal hledal nástroj, který mu umožní vyřešit kompletně vše z jednoho místa. Chtěl najít aplikaci, kde bude evidovat všechny své klienty, delegovat úkoly, vytvářet faktury, ale i zapisovat si své soukromé poznámky a řídit rodinné záležitosti. Na Lamael narazil na podnikatelské akci, kde ho představoval sám majitel Martin Pavlík. Český projektový nástroj ho nadchl právě pro své komplexní řízení mnoha různých projektů. Líbil se mu neotřelý design, neustálý vývoj a vylepšování aplikace a rozhodl se tedy Lamael vyzkoušet.
Lamael nabídl svobodu organizovat si věci po svém
Projektový nástroj Lamael Michalovi ihned sedl. Aktuálně nejvíce oceňuje moderní správu souborů, konkrétně možnost použití štítků v mnoha vrstvách. Má radost, že může mít konečně všechny své kontakty a úkoly na jednom místě. Jednou z jeho oblíbených funkcí jsou šablony projektů, které mu šetří čas při vytváření nového, a také možnost prioritizace úkolů. Díky mobilní aplikaci může bleskovou rychlostí zaznamenat a uložit jakoukoli poznámku a později ji zpracovat. Když je to potřeba, jednoduše pozve ke konkrétnímu projektu externistu a na jeho dokončení se podílí společně. Ani při fakturaci nemusí nic složitě propojovat, faktury se totiž automaticky napojí na bankovní účet.
Lamael mu zkrátka přinesl možnost organizovat si věci tak, jak potřebuje. Používá ho i pro řízení svého soukromého života. Díky tomu, že má vše na jednom místě a mnoho věcí vyřeší automaticky nebo na několik kliknutí, ušetří i spoustu času, který může věnovat své rodině a rozvoji podnikání.
Více než 4 roky v Lamaelu a úspora nespočtu hodin měsíčně
Michal pracuje v Lamaelu už skoro 5 let a za tu dobu pozoruje velkou časovou úsporu. I přesto, že je systematický člověk a má ve všem pořádek, ušetří denně:
- 30 minut hledáním dokumentů, kontaktů, a dalších věcí,
- dalších 10–20 minut díky provázanosti jednotlivých funkcionalit,
- 5–10 minut při správě kontaktů, protože nemusí u spousty úkonů otevírat jednotlivé karty klienta.
Díky jednoduchému a rychlému fulltextovému hledání v celém Lamaelu ušetří přibližně hodinu týdně. Možnost exportu úkolů, klientů a aktivit přímo do Excelu mu měsíčně uspoří nespočet hodin. Michal je s Lamaelem velmi spokojený, občas mu trvá najít některou funkcionalitu – to vnímá jako problém pro více uživatelů, protože nechtějí věnovat čas zaškolení.
Jak sám Lamael hodnotí?
„Lamael doslova miluju jednak proto, že sám jsem systematik s vůlí organizovat si věci po svém – to mi Lamael umožňuje. A taky proto, že i moje rodina se přes něj nechá řídit, a dokonce ho začíná mít v oblibě, a to díky sebeřízení a vzájemnému delegování úkolů. Dokonce jsem si v něm navrhnul šablonu ‚na pohodové zvládnutí Vánoc‘.“
Michal Nedbal, podnikatel