Řízení neziskových projektů a koordinace pracovníků v terénu díky jednomu nástroji
Získejte dokonalý přehled nad každou pomocí, projektem i drobným úkolem a řiďte efektivně veškeré aktivity. Lamael je nástroj jako dělaný pro neziskové organizace.
You missed out!
Jedinečná aplikace pro vaši neziskovou organizaci
Vše v jedné aplikaci
Řízení projektů, hlídání rozpočtu, vykazování práce, vystavení faktury i hlídání splatnosti na jednom místě. S námi nepotřebujete ani Excel, ani tucet různých aplikací.
Intuitivní a přehledné
Každý úkol, soubor, každou informaci i každou konverzaci nad projektem najdete na tom správném místě. Nemusíte nic dohledávat a na nic nezapomenete.
Nadčasová organizace práce
Pomáháte ve zdravotnictví, kultuře nebo třeba sportu? Lamael dokáže sledovat různé aktivity, v různém čase i na různých místech. Nasazení v terénu pro něj není překážka.
Vykáže každou minutu
Lamael měří váš čas a vykazuje práci během plnění úkolu. Pravidelným vykazováním navíc zvýšíte vyfakturované částky, které můžete investovat do realizace dalších projektů.
Šetří čas a udělá pořádek v projektech!
Získejte dokonalý přehled nad každým projektem, nastavte si efektivní pracovní procesy, organizujte práci svých zaměstnanců v terénu a vykazujte pravidelně splněné úkoly.
Náš Lamael si se vším poradí sám, protože nepotřebuje žádné další aplikace ani programy. Navíc se přizpůsobí vašim potřebám a pomůže vám realizovat každou dobrou věc.
Lamael zefektivňuje spolupráci!
Lamael vznikl na základě zkušeností. Ví, jaké funkce jsou pro správné řízení a realizování projektů důležité. Proto umí rozdělit práci mezi jednotlivé členy týmu, má přehled o tom, kdo na čem pracuje a kolik úkolů je splněných.
S Lamaelem zkrotíte chaos na minimum a dáte každému projektu řád. Se zaměstnanci a kolegy můžete komunikovat přímo u daného úkolu, a také u něj přímo vykazovat čas, který jste mu věnovali.
Už 2794 firem, týmů a podnikatelů je spokojeno s Lamaelem! Přidejte se!
D
Daniel Javorský
Lamael zatím za mě game changer. Jsem nadšenec do pořádku v projektech. Zároveň jsem jako freelancer hledal možnost mít pohromadě obchod, projekty, vykazování práce, plánování. Nenašel jsem zatím systém, který by mi to plnil tak dobře, jako Lamael (a když, tak jsem s ním musel mít extrémní trpělivost pro nastavování).
M
Marti Uhlířová
Ještě před rokem bylo součástí mé kabelky spousta zápisníků na mé poznámky, ať už ze schůzek s klienty, tak na řadu mých nápadů, jak mé služby vylepšit, tak ale i na úkoly, jež mám udělat. Spousta informací na spousty místech bez možnosti rychlého hledání. No a s tímto mi velmi pomohl Lamael.
K
Kryštof Kopecký
Lamael jsem používal nějakou dobu v trial verzi a pak se rozhodl přejít do placené.
Díky tomu jsem mohl zrušit placený fakturační program a fakturuji přímo z Lamael. Vše je na jednom místě a práce s kontakty v rámci osobního CRM je pro mě potřebný pomocník. Lamael doporučuji pro jednoduchost, všestranost a hlavně soustavný rozvoj a zlepšování systému.
T
Tomáš Truxa
Po delším vybírání jsme vyzkoušeli Lamael. To co nejvíce oceňuji je jednoduchost, vše je naprosto intuitivní. Nic není potřeba se složitě učit a zaměstnanci se s ním naučili pracovat během chvíle. Druhý velmi důležitý bod je pro mě rychlost. Je to poprvé, co jsem se nesetkal s točícím se kolečkem při zadávání příkazů, vše je dokonale rychlé. S klidným svědomím mohu říci, že poměr cena/výkon je zcela bezkonkurenční.
R
Radek Holík
Od té doby, co jsem začal používat Lamael, tak se mi začal měnit život. Více se zorganizoval, dostal větší řád a konečně jsem začal dokončovat všechny nedokončené úkoly. Chvilku mi sice trvalo, než jsem se naučil s Lamaelem pracovat, ale od určité doby objevuji stále něco nového a nestačím se divit. Lamael je skvělý a komplexní nástroj na řízení projektů, řízení různých týmů, včetně obchodních.
M
Martin Kovalský
Měl jsem tu možnost se blíže seznámit s unikátním softwarem Lamael, který je efektivním nástrojem pro řízení firmy. Lamael založil Martin Pavlík k podpoře jeho podnikání. To, že Martin pomocí tohoto nástroje řídí své firmy a projekty, je garancí dalšího přínosného vývoje. Na jednom místě najdete funkce zajišťující obchodní a projektové řízení, až po účetnictví a ekonomiku firmy. Lamael doporučuji jako efektivní nástroj, který pomůže k rozvoji vaší firmy.
Získáte přehled a ušetříte spoustu času, zatímco vaše projekty pojedou podle plánu a lidé budou efektivní...
Úkoly budete delegovat v reálném čase a jako nikdy před tím
Všechny úkoly budou na jednom místě a všichni budou vědět, co mají dělat. Úkoly nebudete zadávat jednou týdně na poradě, ani je nebudete posílat e-mailem. Nikdo se nebude vymlouvat, že nemohl najít podklady ke své práci.
Vykážete každou minutu času a zvýšíte fakturaci
Vykázat práci v Lamaelu je hračka a děje se tak úplně samo. Práci vykážete zadáním aktivity do kalendáře nebo třeba splněním úkolu. Každý splněný úkol se stává výkazem práce a může být propojen s klientem, projektem nebo zakázkou pro klienta.
Nepřekročíte rozpočet projektu, aniž byste o tom předem věděli
Dodržet budget na projektu je v Lamaelu hračka. Už při zahájení projektu si nastavíte maximální celkový čas nebo cenu práce. Lamael v reálném čase vyčíslí a ukáže plánovaný čas práce i vykázaný čas. Vždy přehledně uvidíte, kolik času nebo peněz zbývá.
Budete dodávat včas a přesně podle plánu
Úkoly na projektu si naplánujete v časové ose a můžete stanovit postup práce pomocí Ganttova diagramu, kdy na sebe jednotlivé úkoly navazují. Vaši lidé se dozví, kdy nastal jejich čas. Úkoly a termíny nebudete muset hlídat. Lamael je hlídá za vás.
Neztratíte žádnou obchodní příležitost
Díky přehledné evidenci kontaktů a obchodních případů budete vždy vědět, co jste si s kým domluvili a jaký další krok má následovat. Nepromarníte žádný obchod a domluvený termín. Lamael vám připomene termíny i zapomenuté příležitosti.
Zbavíte se papíru jednou pro vždy
Lamael vám zajistí plně bezpapírovou kancelář. Všechny dokumenty, informace a soubory budete mít na jednom místě. Vždy dohledatelné a zařazené tam, kam patří. Ke svým dokumentům a informacím se dostanete kdykoliv a odkudkoliv.
Nastavíte jasné procesy a postupy. Vaše firma bude fungovat sama
Zautomatizujete opakující se činnosti. Na žádný krok už nikdy nezapomenete a neuděláte chybu. Nebudete s každou zakázkou nebo dokumentem znovu přemýšlet, co a v jakém pořadí je třeba udělat. Lamael bude zodpovědné lidi sám informovat a upomínat.
Rozsah funkcí závisí na zvolené licenci.
80 % pokusů o nasazení informačního systému do neziskovky se bez pomoci expertů nezdaří!
Je to smutné, ale 80 % organizací při pokusu o zavedení systému do svého týmu selže. Není to jejich chyba, jen nevěděli, jak na to a neměli ty správné nástroje. Ale nemusí to tak být.
Ukážeme vám, jak krok za krokem optimalizovat fungování vašich procesů a snadno a rychle přejít na lepší a efektivnější způsob práce. Pomůžeme vám zavést systém řízení projektů, akvizice a týmové spolupráce a dáme vám aplikaci, díky které bude vaše firma šlapat jako hodinky.
Ušetřete 3 měsíce hledání a propojování několika aplikací díky Lamaelu
Proč ztrácet týdny a měsíce času zkoušením různých softwarů a jejich integrací aby všechny procesy ve vašem podnikání konečně hladce a propojeně fungovaly? Můžete si tuto otravnou a zbytečnou práci ušetřit a dosáhnout mnohem lepšího výsledku s jedinou aplikací, která bude dělat vše, co potřebujete.
Jste připraveni nasadit fungující systém v nejkratším možném čase? Začít šetřit čas a peníze během dvou týdnů bez stovek hodin práce, které zavedení systému běžně zabere? Tak si kupte doživotní licenci systému Lamael a pojďte s naší pomocí systém nasadit dle našeho ověřeného postupu.
CRM, projekty, finance, dokumenty a informace propojené v jediné aplikaci za doživotně nejnižší cenu!
1
Prostor pro týmovou spolupráci a interní komunikaci
Lamael je cloudová aplikace s webovým rozhraním, která vytváří prostor pro osobní agendu i týmovou spolupráci. Ať už pracujete z domova nebo jste na cestách, vždy máte všechny informace po ruce a jste ve spojení se svým týmem. Lamael běží v prohlížeči na PC, Mac, na tabletu i na mobilu. Nemusíte nic instalovat.
2
Nástroj na řízení projektů a delegování úkolů
Lamael je jednoduchý projektový nástroj na řízení zakázek, interních projektů a opakujících se procesů. Můžete plánovat projekty v čase, rozdávat úkoly, vykazovat práci i fakturovat klientům a to všechno v prostředí jedné aplikace. Zbavíte se nudných porad a práci budete delegovat i vykazovat v reálném čase.
3
Databáze klientů, dodavatelů a obchodních příležitostí
Lamael je přehledný CRM systém na řízení vztahů s klienty, partnery i dodavateli. Budete mít přehled o všech schůzkách, jednáních i komunikaci s vašimi kontakty. Vždy budete vědět o co má který klient zájem a v jaké fázi obchodního procesu se nachází. Díky sdílení informací zajistíte zastupitelnost kolegů v týmu.
4
Bezpečné úložiště pro vaše informace, soubory a dokumenty
Lamael je váš poznámkový blok, úložiště souborů a správce obchodních dokumentů. Uložené informace můžete snadno třídit, vyhledávat a sdílet. Lamael používá unikátní systém dynamických složek a štítků, díky kterému cokoliv najdete během pár vteřin. Lamael zobrazuje náhledy souborů a tím usnadňuje pochopení kontextu a orientaci.
5
Kompletní ERP systém pro nákup, prodej a bezpapírovou kancelář
Lamael spravuje všechny vaše obchodní dokumenty pro nákup i prodej - nabídky, objednávky, dodací listy a faktury. Všechny dokumenty uchováte elektronicky a zbavíte se tak papíru. Lamael vystavuje platební příkazy, páruje došlé i odeslané platby s fakturami a automaticky rozesílá upomínky neplatičům.
Rozsah funkcí závisí na zvolené licenci.
Co vám přinese aplikace Lamael a jak pomůže řídit vaše neziskové projekty?
Přehledný dashboard úkolů pro vás i pro celý tým
Lamael je skvělý nástroj na správu a delegování úkolů. Úkoly se přehledně zobrazují dle projektů, vykonatelů a stavů. Zadavatel má přehled o tom, na jakou práci čeká, a vykonatel vždy vidí, co má udělat. Nad úkoly fungují notifikace a hlídání termínů. Přímo na úkolech můžete komunikovat formou interního chatu. Také potřebné soubory máte přímo na kartě úkolu.
Díky efektivnímu delegování úkolů vzroste vaše produktivita, budete dodávat včas a hlavně ušetříte spoustu času, protože vše důležité najdete na jednom místě.
Projektové řízení s plánem a hlídáním rozpočtu
Lamael je jednoduchý a přehledný nástroj na projektové řízení. Dashboard projektů ukazuje, na čem zrovna pracujete a jak se vaše zakázky a projekty vyvíjí. Vždy vidíte, kolik zbývá dokončit úkolů a kolik času nebo peněz jste z rozpočtu již vyčerpali. Opakující se zakázky snadno vytvoříte ze šablon. Projekt je svázaný s klientem a má vlastní sazebník prací. Vykázanou práci fakturujete jedním kliknutím.
Díky projektům zavedete systém pro vaše procesy a tím eliminujete chyby a zamezíte přečerpání rozpočtu.
Kalendář se zobrazením úkolů, termínů a výkazů
Kalendář je centrální agendou Lamaelu, kde vidíte všechny úkoly, aktivity a termíny na jednom místě. Plánované i proběhlé aktivity se zobrazují v kalendáři přesně na čas. Úkoly s termínem vidíte v záhlaví na každý den. Úkoly bez termínu jsou zobrazeny v postranním panelu, který je možné schovat. Za každý den je vyčíslen celkový vykázaný čas.
Díky kalendáři budete mít přehled o všech aktivitách ve vašem týmu a zajistíte zastupitelnost všech kolegů. Možnost vykazovat čas přímo v kalendáři si rychle oblíbíte.
Přehledné výkazy práce s měřením času
Lamael obsahuje nástroj na ruční vykazování práce a měření odpracovaného času pomocí stopek. Veškerou práci na interních projektech nebo na zakázkách pro klienty snadno vykážete jedním kliknutím nebo zadáním do kalendáře. I splněný úkol se stává výkazem práce. Každé aktivitě můžete přiřadit tarif a nastavit hodinovou sazbu. Vykázanou práci pak můžete přímo v Lamaelu fakturovat.
Díky průběžnému vykazování práce zvýšíte celkovou fakturaci, snížíte neproduktivní čas a odstraníte pracné vytváření výkazů dle informací, které byste museli dohledávat.
Databáze kontaktů, klientů, dodavatelů a partnerů
Lamael obsahuje správu kontaktů a řízení vztahů se zákazníky. Kontakty můžete snadno třídit například dle zájmu, stavu nebo podle štítků. Přímo na kartě kontaktu je zobrazena veškerá historie komunikace, úkoly, aktivity a e-maily. Ke kontaktu můžete nahrát přílohy, třeba fotku nebo logo. Můžete zadat termín, abyste na nic nezapomněli.
Díky kontaktům a klíčovým informacím na jednom místě, nebudete ztrácet čas dohledáváním, zajistíte zastupitelnost obchodníků a zvýšíte konverzi kontaktů na zákazníky.
Řízení obchodních příležitostí – pipeline
Lamael je silný nástroj na řízení obchodu dle nastaveného obchodního procesu. Každá obchodní příležitost má samostatnou kartu a je zobrazena v jednom ze sloupců, který odpovídá stavu v obchodním procesu. Vždy vidíte, kolik příležitostí je v každém stavu a jakou mají hodnotu. Každá příležitost má následné kroky - úkoly pro obchodníky.
Lamael zajistí, že budete konvertovat leady na objednávky řízeně a koordinovaně. Kdokoliv z týmu bude schopen převzít obchodní případ. Zásadně zvýšíte úspěšnost obchodu.
Kompletní ERP systém pro nákup a prodej
Lamael pokryje celou vaši obchodní agendu na straně nákupu i prodeje. Obsahuje veškeré obchodní dokumenty - nabídky, objednávky, dodací listy, faktury, zálohové faktury i platby. Můžete fakturovat přímo v Lamaelu, zadávat došlé faktury včetně příloh, vystavovat platební příkazy, párovat platby s fakturami a dokonce i automaticky vystavovat upomínky. Lamael nabízí unikátní způsob řízení workflow pomocí stavů dokumentů.
S Lamaelem získáte digitální bezpapírovou kancelář. Zrychlíte zpracování a dohledávání dokumentů, odstraníte možná opomenutí a ušetříte spoustu zbytečné práce.
Sdílené poznámky pro veškeré vaše know-how
Lamael obsahuje poznámkový blok na zaznamenání všech důležitých informací pro vaše podnikání. Zde můžete zdokumentovat vaše procesy, zaznamenat nápady, informace, postupy, odkazy - prostě cokoliv, co potřebujete uložit a pak sdílet nebo dohledat. Poznámky mohou být formátované a mohou obsahovat obrázky. Můžete k nim připojit přílohy a propojit je s projekty.
Zbavíte se papírků s informacemi a budete bleskově vyhledávat pomocí klíčových slov. Už nikdy nebudete informace hledat v šanonech a v papírech v šuplíku.
Úložiště souborů se štítky a dynamickými složkami
Lamael obsahuje datové úložiště pro vaše soubory. Je unikátní tím, že nabízí možnost označování souborů štítky, podle kterých pak můžete bleskově vyhledávat. V Lamaelu můžete vytvářet dynamické složky, do kterých se vám soubory samy zařazují podle štítků. Lamael generuje a zobrazuje náhledy prakticky ze všech typů souborů a tím zpřehledňuje a usnadňuje práci.
Díky sdílenému úložišti souborů v cloudu získáte přístup k vašim souborům odkudkoliv, z počítače, tabletu nebo mobilu. Aplikace Lamael Drive vám dá možnost snadné editace uložených souborů přímo na vašem počítači, bez nutnosti soubory stahovat, ručně otevírat v aplikaci a uploadovat zpět.
Interní komunikace pomocí chatu a přímo na úkolech
Lamael nahrazuje jiné komunikační nástroje a zajistí vám bezpečnou interní komunikaci. Chatovat můžete v soukromých vláknech s jednotlivými uživateli, v diskusních skupinách, tzv. chatrooms, nebo přímo na úkolech, aktivitách, projektech, obchodních případech a poznámkách. Komunikace je vždy u toho, čeho se přímo týká.
Protože budete komunikovat přímo nad úkoly a projekty, zbavíte se informačního chaosu a dohledávání informací v e-mailech a ve všech komunikačních platformách. Ušetříte spoustu času.
Poznejte Lamael v akci
Rozsah funkcí závisí na zvolené licenci.
Naše zlatá garance 100% vrácení peněz
Když se rozhodnete pro Lamael, můžete investovat s důvěrou, protože jste vždy kryti naší zárukou vrácení peněz. Ve velmi nepravděpodobném případě, že bychom vám nepomohli dostat neziskové projekty pod kontrolu do dvou týdnů, vrátíme vám zpět každou korunu - bez otázek a bez řečí. O vrácení peněz můžete požádat kdykoliv do 14 dnů od zakoupení prvního předplatného.
Lamael zjednodušuje práci a šetří čas 2794 našich klientů a pomůže i vám
M
Michal Richter
Lamael používáme v Merino.Live na veškerou správu projektů, CRM, fakturace, poznámek a dalších. Nemůžu si vynachválit jak je vše pohromadě a na jednom místě. Nemusím mít několik aplikací a vše mám v jednom. Je to přehledné, jednoduché a propojené. Mohu jen doporučit.
R
Jan Skovajsa
Lamael ve firmě používáme jako jeden z našich základních systémů. Je neuvěřitelně přehledný a jeho používání nám ušetřilo spoustu času. Hlavně díky Lamaelu už nepromeškáme žádné termíny. Dřív jsme fakturovali 54 % času jednotlivých zaměstnanců. Dneska fakturujeme 94 % a přesně víme, čím trávíme zbývající čas. Práce se nezasekává a ubylo mnoho činností spojených se správou nejrůznějších aplikací.
V
Viktor Lobl
Optimistická grafika a jednoduchá obsluha celého systému, snadné nasazení do firmy.
Máme zkušenost, že v případě potřeby jakékoli úpravy funkcionality reaguje podpora bleskově a velmi rychle realizuje úpravy.
Spokojenost!
P
Paul Petrovic
Jsme malá obchodně, poradenská firma a Lamael užíváme k plné spokojenosti jako informační a fakturační systém. Lamael nabízí celou řadu dalších možností jeho využití, bez potřeby dalších podpůrných systémů. Lamael je postaven na intuitivním principu (připadně pomůže super tutorial), takže při jeho nasazení není potřeba žádné školení, nebo čtení rozsáhlých přiruček. Jednoznačně doporučuji.
V
Vladimír Brož
Když mi před časem Martin ukázal na mobilu aplikaci Lamael, tak mi bylo jasné, že to je produkt přesně pro mě. Nejsem totiž "ajťák" a mám rád jednoduché věci, které může používat i laik. Aplikaci mám už na svém notebooku i v mobilu a od té doby už jen šetřím čas :) Opravdu to funguje. Ať jsem kdekoliv, svoji kancelář mám stále po ruce a mohu jednoduše provádět všechny CRM operace včetně vystavování a odesílání faktur.
M
Milan Cholt
Pro člověka, který nikdy nic podobného neviděl se Lamael jeví složitě. Opak je pravdou. Je to jako s řízením auta. Také nejdříve nevíte co dříve dělat a po nějaké době řídíte zcela automaticky. Stejně je to i zde. Dnes v Lamael kompletně spravuji výkazy práce, agendu v kalendáři, fakturaci ale i záznamy o výdajích. Obrovská výhoda je provázanost všech dokladů a dat.
Měsíční výkazy pro klienta hračkou a navíc i vypadají profesionálně. Pokud máte rádi systematickou práci, mohu Lamael vřele doporučit.
Dnešní registrací zdarma a následným nákupem ročního předplatného si zafixujete nejnižší cenu na celý život
Vyzkoušejte si Lamael zcela nezávazně a zdarma. Pokud pro vás bude Lamael to pravé, vyberte si jeden z tarifů a zakupte předplatné na 12 měsíců. Získáte unikátní nástroj pro řízení vašeho byznysu se zárukou zachování ceny. Nikdy vám cenu nezvýšíme. Dnes si můžete bez obav založit účet a Lamael si v klidu vyzkoušet. Je zcela na vás, zda si pak předplatné objednáte nebo ne. Objednávku předplatného uděláte až v aplikaci. K ničemu se nyní nezavazujete.
You missed out!
LITE
Pracovní agenda hezky pohromadě
145 Kč
za uživatele na měsíc
Premium
Projekty a obchody pod kontrolou
245 Kč
za uživatele na měsíc
vše v LITE a navíc:
BusineSS
Vše co potřebujete k řízení firmy
395 Kč
za uživatele na měsíc
vše v PREMIUM a navíc:
Externí uživatelé jsou u nás ZDARMA! Do svého placeného účtu můžete pozvat externisty a účetní. Nebudete za ně platit. Na každého jednoho platícího uživatele tak můžete mít až 3 další uživatele zdarma. Externista vidí své úkoly, kalendář, výkazy a interní chat. Účetní vidí faktury a obchodní dokumenty.
Časté dotazy
Opravdu mi zachováte cenu?
Ano, zde na této stránce máte možnost využít časově omezenou nabídku, vyzkoušet Lamael zdarma, před vypršením nabídky zakoupit v aplikaci předplatné za tuto akční cenu a tu si zafixovat i pro všechna vaše budoucí prodloužení předplatného. Nikdy nebudete platit víc.
Jak všechno nastavím?
Celý nástroj je v češtině. V každé části najdete videonávod a můžete také využít některého z našich proškolených poradců. K dispozici je vám i stálá technická podpora. Můžete začít čímkoliv a nikdy neuděláte chybu, protože všechny části lze propojit dodatečně.
Je možné pozvat externí spolupracovníky?
Ano, do svého účtu můžete pozvat externisty a účetní. Pozvete je v Nastavení skupiny stejně jako běžné členy týmu, jen jim nastavíte jiné role. Externista vidí jen své úkoly, kalendář a výkazy. Účetní vidí jen obchodní agendu Nákup a Prodej, tedy objednávky, faktury apod.
Co když mi bude v Lamaelu něco chybět?
Lamael je pro nás klíčový produkt a neustále pracujeme na jeho dalším vývoji. Neustále přidáváme nové funkcionality a vylepšení. Pokud přesto objevíte něco, co je pro vás klíčové a v Lamaelu to není, jsme připraveni realizovat váš požadavek na zakázku. Získáte tak software na míru za zlomek ceny.
Vrátíte mi peníze, když budu nespokojený?
Ano, garantujeme vám vrácení 100% peněz do 14 dnů od zakoupení prvního předplatného. Pokud v této době požádáte o vrácení peněz, nebudeme s vámi diskutovat a bez řečí vám vrátíme všechny peníze na váš účet nebo platební kartu. Uděláme vše proto, abyste se svým nákupem byli spokojeni.
Co když budu chtít změnit tarif?
Pokud se rozhodnete přejít na jiný tarif, přepočítáme vám zbylou dobu vašeho předplatného dle rozdílu cen mezi vaší stávajícím a požadovaným novým tarifem. Vaše původní investice bude zachována ve 100% výši. Ihned po změně tarifu vám budou k dispozici funkce nového tarifu.
Mohu rozšířit tarif o další uživatele?
Ano, kdykoliv budete mít možnost rozšířit váš tarif o další uživatele. Garantujeme vám časově neomezenou možnost přidat další uživatele za dnešní cenu vašeho tarifu. Dnešním nákupem si zafixujete aktuální cenu tarifu do budoucna. Pojistíte se proti případnému zdražení.
Jak jsou zabezpečena moje data?
Bezpečnost bereme velmi vážně. Servery Lamaelu jsou umístěny ve velkém datovém centru ve Frankfurtu a jsou ve správě profesionálních adminů. Vaše data jsou chráněna proti poškození a zneužití. Chováme se zodpovědně jako správce důvěrných informací. Váš účet je chráněn dvoufázovým ověřením.
Lamael je jednoduchý, přehledný a přitom nahradí více než 7 jiných aplikací
M
Michal Nedbal
Měl jsem vyzkoušeno cca 6 různých typů CRM, od jednoduchého excelu pro české i zahraniční placené verze. Lamael mě nejvíc překvapil rychlostí zpracování, kvalitním full-text vyhledáváním a především, rychlostí komunikace s podporou a vyvíjení dalších features.Lamael je první CRM, které mi "dovolilo" dát tam úplně všechny kontakty a u kterého jsem od počátku věděl, že ovládání bude přehledné.
V
Vít Hruška
Velice pěkný a jednoduchý (skoro bych řekl až blbuvzdorný) nástroj pro každého, kdo chce mít přehled o svých úkolech a úkolech týmu kdekoli a kdykoli. Jako jednu z největších předností vnímám i to, že zakladatel je sympaťák a zpětná vazba na jakýkoli problém nebo nejasnost je téměř okamžitá. Za mě TOP!
T
Tomáš Řezníček
U Lamaelu se mi líbí, že je to nástroj, který řeší hodně problémů na jednom místě. Správa kontaktů, fakturace, poznámky, řízení projektů a mnoho dalšího. Lamael se ovládá intuitivne a snadno. Je potřeba ho vyzkoušet a uvidíte sami. Za mě palec nahoru!