Čas jsou peníze, proto ho neztrácejte činnostmi, které můžete zefektivnit, zjednodušit nebo rovnou zautomatizovat. Příkladem je i hromadná fakturace, kdy můžete svou práci vyfakturovat třeba i deseti klientům najednou. Jak šetřit svůj čas a věnovat ho skutečně důležitým činnostem vám poradíme v dnešním článku.
Vyzrajte nad fakturací
Ruční zpracování faktur je častým zdrojem vysokých finančních nákladů, časového vytížení a chybovosti. Přitom celý proces může být díky digitalizaci a následné automatizaci levný, rychlý a bezpečný.
Fakturujete svým zákazníkům opakovaně stejné částky za stejné služby? V tom případě si v systému, který pro fakturaci používáte, nastavte vzorový doklad. Poté už stačí jen vybrat kontakty pro hromadnou fakturaci a nastavit frekvenci odesílání. To je vše. O nic dalšího už se starat nemusíte.
Na trhu existuje celá řada účetních programů, které hromadnou fakturaci podporují. Ke zvládnutí své pracovní agendy toho ale potřebujete mnohem víc – bez integrace s dalšími podnikovými nástroji se tedy nejspíš neobejdete. Lamael je jiný. Díky jeho rozsáhlým funkcím zvládnete kompletně svou agendu, aniž byste museli používat několik nástrojů najednou.
Delegujte své rutinní povinnosti na chytré technologie
Proč byste měli vytvářet každou fakturu zvlášť, když mohou technologie dělat vše za vás a plně automaticky? Jediné, co potřebujete udělat, je vyplnit e-mail zákazníka, na který budou faktury v předem nastavených intervalech odcházet. V praxi to znamená, že se o fakturaci nemusíte vůbec starat a svou energii můžete investovat do činností, které vaši pozornost skutečně vyžadují.
Funkcionality Lamaelu se perfektně doplňují. Pro jednotlivé klienty si stanovíte hodinovou sazbu a čas vykazujete vždy u konkrétního úkolu. Zákazníkovi tedy chodí veškeré doklady automaticky a ve výši, která odpovídá konkrétnímu časovému období. Nastavení automatického odesílání zálohových nebo ostrých faktur zadáte ve funkci „Prodej“ přes možnost „Šablony“. Prohlédněte si návod pro postup Krok za krokem: jak nastavit opakovanou fakturaci.
Řiďte své podnikání chytře
V současné době se automatizované a digitalizované procesy fakturace staly nepostradatelnými. Nejenže přechod na elektronickou fakturaci minimalizuje chyby, ale především umožňuje snížit náklady až o 80 % ve srovnání s papírovými fakturami. S chytrým projektovým nástrojem může být zkrátka chytré celé vaše podnikání. Díky digitalizaci fakturace budete vždy o krok napřed a nic vás nezaskočí. A navíc se obejdete zcela bez papírů a neskladných šanonů.
Tip: Lámete si hlavu nad tím, kolik si za odvedenou práci říct? Přečtěte si článek, ve kterém vám poradíme, jak si říct o peníze a jak začít prodávat něco, co jste doposud dělali zdarma.