Úkoly jsou v Lamaelu součástí projektů (projekt zastupuje například zakázku). Někdy je k vyřešení úkolu potřeba splnit více dílčích podúkolů nebo aktivit. Pokud chcete sledovat práci v týmu nebo se s kolegy potřebujete domluvit na koordinaci postupu, využijte checklist s podúkoly a aktivitami. Tento návod vás provede celým nastavením.

 

Začněte přepnutím do okna „Úkoly“ a klikněte na „Nový záznam“.

úkol 1

Otevře se okno pro zadání nového úkolu, ve kterém vyplňte povinná pole Projekt, Úkol a Vykonatel (osoba, která je zodpovědná za splnění úkolu), stanovte termín dokončení úkolu a připište konkrétní zadání úkolu. Potom klikněte na tlačítko „Přidat do agendy“.

úkol 2

Zobrazí se roletka s nabídkou možností. K úkolu můžete přidávat aktivity nebo podúkoly. Aktivita se od podúkolu liší tím, že má přiřazený čas, kdy se bude plnit (aktivita může být třeba schůzka). Vyřešení úkolu i podúkolu je vždy zadáno na určitý den bez časového určení. V roletce s možnostmi najdete i volbu „Rychlý úkol“, která slouží k vytvoření úkolu přes zjednodušené zadání.

úkol 3

Pokud jste v předchozím kroku zvolili možnost „Přidat aktivitu“, objeví se dialogové okno, ve kterém doplníte popis, termín a můžete rozhodnout, zda se jedná o soukromou aktivitu.

úkol 4

Pokud jste vybrali možnost „Přidat úkol“, otevře se dialogové okno, ve kterém upřesníte název podúkolu, termín pro splnění a podrobnější zadání. Případně můžete označit podúkol jako „soukromý“.

úkol 5

Všechny aktivity a podúkoly se po uložení zobrazí na kartě hlavního úkolu pod tlačítkem „Přidat agendu“, které jste použili v předchozích krocích. Po splnění aktivity nebo podúkolu odškrtněte checkbox v daném řádku.

úkol 6

Postup plnění lze sledovat v detailu projektu, ke kterému je přiřazený hlavní úkol.

úkol 7

Všechny úkoly, podúkoly a aktivity se zobrazí ve sdíleném kalendáři. Výjimkou jsou ty aktivity a úkoly (podúkoly), u kterých jste zvolili možnost „Soukromá aktivita/úkol“, které vidíte ve svém kalendáři pouze vy.

úkol 8

Související témata

Související články

6 tipů pro vybudování úspěšného start-upu

6 tipů pro vybudování úspěšného start-upu

Sdílení a správa dokumentace v projektovém řízení: 4 tipy, jak si ulehčit práci

Sdílení a správa dokumentace v projektovém řízení: 4 tipy, jak si ulehčit práci

Novinka: Přístup k záznamům o aktivitách v Lamaelu

Novinka: Přístup k záznamům o aktivitách v Lamaelu

Aneta


Aneta miluje moderní technologie a ráda je používá pro automatizaci práce a týmovou spolupráci. Vyznává ideu svobodné firmy a osobní nezávislosti. Ráda je v pohybu a vždy hledá cesty, jak může práci svou i svých kolegů zjednodušit.

Aneta

Přidejte komentář


{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}