Lamael umožňuje mít vše důležité na jednom místě. Ať už se jedná o řízení projektů, přehled zdrojů, správu důležitých kontaktů nebo spolehlivou a rychlou fakturaci. Všechny funkce jsou přitom v dokonalém souladu, a tím výrazně šetří váš čas. V dnešním článku vám ale ukážeme, že vaše práce s Lamaelem může být ještě efektivnější.

1. Využívejte hromadné úpravy kontaktů

V závislosti na přiřazeném stavu se kontakty v Lamaelu třídí do jednotlivých skupin. Můžete tak mít skupinu kontaktů na dodavatele, potenciální zákazníky a podobně. Upravovat kategorie kontaktů nebo kontakty nemusíte mazat po jednom:

  • V náhledu kontaktů pod sekcí „Kontakty“ je na řádku každého z kontaktů zaškrtávací políčko. Jednoduše zaškrtněte políčka všech kontaktů, které chcete upravit.
  • Následně klikněte pravým tlačítkem myši na libovolný ze zaškrtnutých kontaktů. Zobrazí se vám nabídka s možnostmi úprav – změnit stav kontaktu, duplikovat jej či smazat.
  • Změna se projeví pro všechny kontakty, které jste vybrali.

Tip: Nevyhovují vám přednastavené kategorie? Nastavte si vlastní. Funkcionalitu naleznete pod ozubeným kolečkem a záložkou „Vlastní stavy“.

2. Tiskněte poštovní štítky rovnou z adresáře

Záložka „Kontakty“ zastane i další užitečnou funkci. Posíláte klientům či dodavatelům listovní nebo balíkovou poštu? Nepřepisujte adresy na zásilky zbytečně ručně. V Lamaelu tisknete adresní štítky přímo z Kontaktů:

  • V řádkovém zobrazení kontaktů můžete filtrovat jednotlivé skupiny, pro které plánujete štítky tisknout.
  • Klikněte na ozubené kolo v pravém horním rohu a vyberte možnost tisku adresních štítků.
  • Po schválení náhledu a případných úpravách si můžete adresy uložit do počítače, nebo rovnou vytisknout.

3. Nastavte opakovanou fakturaci

Ruční zpracování faktur znamená nejen finanční náklady, ale i chybovost. Spolehlivá automatická fakturace vám usnadní spoustu času zejména v případech, kdy klientovi dodáváte své zboží či služby pravidelně. V systému si nastavíte vzorový doklad, vyberete kontakty, kterým budete fakturaci zasílat a nastavíte frekvenci odesílání faktur. Systém následně klientovi odesílá veškeré doklady automaticky a ve výši, která odpovídá nastavené časové periodě. Zjistěte v přehledném návodu, jak opakovanou fakturaci nastavit krok po kroku.

4. Posílejte soubory e-mailem přímo z Lamaelu

Nehledejte soubory k odeslání e-mailem složitě na disku počítače nebo – ještě „lépe“ – v útrobách vaší e-mailové schránky. Pokud soubor odešlete přímo z Lamaelu, stačí vám pár kliknutí:

  • V okně „Soubory“ se vám po kliknutí pravým tlačítkem na potřebný soubor zobrazí možnost „Odeslat e-mailem“.
  • Soubory můžete odesílat i pomocí tlačítka pro odeslání, které naleznete pod náhledem konkrétního souboru.
  • Anebo soubor odešlete prostřednictvím okna pro odeslání e-mailu v sekci „E-maily“. Soubor přiložíte kliknutím na obrázek kancelářské sponky. V seznamu souborů poté vyberte ten, který chcete odeslat.

Tip: Když už jsme u e-mailů: Věděli jste, že si do Lamaelu můžete nechat přeposílat e-maily z vašeho Gmailu? Veškerou poštu tak budete mít přehledně na jednom místě. Podívejte se na náš návod, jak přeposílání e-mailů z Gmail účtu snadno nastavíte.

5. Nainstalujte si mobilní aplikaci

Ne vždy máte k dispozici počítač. Přesto však potřebujete mít přehled o dění ve firmě a být v kontaktu s kolegy. Proto si stáhněte mobilní aplikaci, kterou naleznete v obchodě Google Play pod názvem „Lamael“. Stažení i instalace aplikace je úplně zdarma. Při registraci jednoduše propojíte aplikaci s vaším účtem. Voilà! Nyní máte k dispozici všechny nástroje tak, jak jste zvyklí z webového rozhraní.

Tip: Prozkoumejte náš návod, jak na aplikaci Lamael krok za krokem. Zjistíte třeba i to, jak v aplikaci můžete snadno pořizovat zvukové nahrávky. Poznámky můžete nahrávat třeba ke konkrétním kontaktům nebo úkolům.

 

V článku jsme vám představili pět zajímavých vychytávek, které Lamael nabízí. Nejsou ale zdaleka všechny. Pokud ještě s pořízením Lamaelu váháte, můžete si všechny jeho výhody nejdřív osahat. Naše zkušební verze vás během 14 dnů přesvědčí, že máte čest se skutečně komplexním nástrojem pro snadnější a efektivnější práci.

Vyzkouším Lamael zdarma

Související témata

Související články

6 tipů pro vybudování úspěšného start-upu

6 tipů pro vybudování úspěšného start-upu

Sdílení a správa dokumentace v projektovém řízení: 4 tipy, jak si ulehčit práci

Sdílení a správa dokumentace v projektovém řízení: 4 tipy, jak si ulehčit práci

Novinka: Přístup k záznamům o aktivitách v Lamaelu

Novinka: Přístup k záznamům o aktivitách v Lamaelu

Aneta


Aneta miluje moderní technologie a ráda je používá pro automatizaci práce a týmovou spolupráci. Vyznává ideu svobodné firmy a osobní nezávislosti. Ráda je v pohybu a vždy hledá cesty, jak může práci svou i svých kolegů zjednodušit.

Aneta

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}